En blandad Torsdis

mm, dagen började bra, har ju bara en  lektion på torsdagar så det är ju inte helt fel, sedan käkade jag emd vickyslicky, sedan bar det iväg till körskolan. Det gick hyffsat men det är alltid något som är fel, hatar att de ladrig är 100, blir liksom lite opepp då, men det är sånt man får ta om man är en sopa  till bilförare. Men en positiv sak med körskolan var att jag bokade halkan idag iallafall, skönt att de bli av med den iaf!

Sedan inträdde eftermiddag, jag fick huvudvärk, blev trött, solade blev röd och fräknig, wooooho, hot!
Efter det, hemkomst, allmänt tråkigt , rastlös, sedan kom kin farbor och hans fru(gillar inte att säga moster) dom är från norrland och jag träffar dom ungefär varannat år, då kan ni ju tänka er hur tajta vi är liksom;)
 Min farbror tycker jag är en liten fjortis som strosar runt och inte gör så stor nytta med saker och ting, men de kan bero på att mina kusiner (hans döttrar, Diana och Annie) är så olik mig och Hanna, speciellt mig. Dom är blonda, vi är brunhåriga, dom är långa, vi är korta, dom är muskelknuttar, vi äger inte en muskel, ungefär så står de till mellan oss;) skönt att de märks att vi är släkt  fast dom är trevliga,kan dock inte säga att jag känner dom, nu har jag inte träffat dom på snart 2 år.
Däremot är de andra kusinerna som syskon, vi har så jääääkla kul ihop, helt sjukt <3


Men men det jag ville komma fram till vara att jag känner mig lite halvt depp till och från, har nämnligen förlorat en guldklimp, kan inte riktigt släppa det, kommer kankse aldrig göra heller, jag tror faktiskt inte det kommer lösa sig, känns verkligen inte som att den här personen vill ha med mig och göra längre, väldigt ledsamt, och ärligt talat känns det inte alls bra. :/

Tack för mig, vet att de är trist att läsa depp inlägg,men så kan de vara ibland.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej Vickis! Hur är det? Jag saknar dig! Är hos A nu så jag kan inte ringa, men gör det så snart jag kan! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback