Back on track

Japp nu är jag hemma igen, våran klassresa va gryyyyyyym! det var helt sjukt vad roligt vi hade, vi festade, shoppade, studiebesök, promenader goda resturangbesök,många skratt från rummet, och mkt mkt mera!

Kan göra en kort summering av resan:
 Torsdag- Resan dit, liten sväng på stan, växlade pengar. gick på italiensk resturang, drack vin och blev såå tighta med italienarna, gick hem lagom onyktra, sådär skönt onykter ,men man är inte bakis.

Fredag- Studiebesök på ett slott, woooooho. sedan en tur på stan, köpte dricka och åt mat. Förfest i vårat hotellrum med hela klassen+ lärare, men dom gick sen, vi blev senare tillsagda av en gäst för vi väsnades för mycket, hörde sirener från polisbil, jag orolig som jag är rolkade som att de va åt oss, så jag började härja och springa ut, gick till kareokebar, askul, snodde en låt från en tjej som sedan började lipa. Träffade Anders &Co, de visade oss ett riktigt glassigt ställe vid namn Emma, var huuuur grymt som helst,asbra musik, moget och roligt folk, LYCKAT!

Lördag-  Stan, fanns mkt bra affärer, lunch,powernap, åkte till Backen, (ett mindre tivoli) åt mat , åkte karuseller och åt godis och blev barn på nytt ) åkte till hotellet, började prata massa historier för varandra och satt och skrattade som aldrig förr.

Söndag´- Bussresa hem, kom hem ca 17.00:)


Kommer aldrig glömma den här trippen, hur roligt som helst, bilder kommer senare, hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback