Söndag igen

Hur kommer det sig att söndagar är dom senaste dagarna på hela veckan, man har alltid panik, hatar det. Denna paniksöndag har bestått av fika med nära och kära, en mysig familjemiddag på Å cafeet. En höstpromenad me mammi. Helgen har varit vääldigt lugn, men har varut sjuk från torsdag och är det fortfarande riiiktigt segt faktiskt. Nästa helg blir de rajtantajtan, klassfest typ, då ska de partas som aldrig förr, så kommer ju lönen  också jag är väldigt nyfiken på den faktiskt:)

Alltså är det bara jag som tycker att Petters nya låt God Damn It är bra eller?!

Over and out.




                                                                               image29


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej pluttis! Nu beger jag mig ut i skogen, kommer hem på söndag igen, tills dess ingen mobil eller nåt sånt, så vi får höras då! PUSSSSS sötnos

2007-09-25 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback