Lite om allt.

Onsdag, har haft teori från kl 18- 20, idag var det väldans segt idag tycker faktiskt att det brukar vara ganska roligt och intressant , men indag var jag bara trött och längtade efter Oscar.

Efter teorin slår jag en pling och får ett besked om att snorungen är sjuk så jag ville inte ta en risk att bli sjuk igen nu när jag äntligen efter 2 veckor blivit frisk. Jag får sätta mig på Mc donalds helt ensam och mobbad, vänta på mor som skulle hämta mig <3. Kom hem tittade på Greys anatomy som alltid är lika bra men idag va de extra bra, Dr Karev Grrrr ;)

Helgen kommer bestå av ganska mycket festande. På fredag ska jag ut med Sörpings gänget och det ska bli riktigt kul att få ägna en helkväll med dom, det var ett tag sen :) Blir antagligen förfest hos Pattie :) Skönt att man fått lön också så man inte nehöver ha dåligt samvete om man gör av med lite pengar haha!

Imorgon är de ledigt. ska bli sååå skönt att få sova, inget plugg har man heller, kanske bli en sväng på stan och sen en hasselnötslatte maybe? det beror på. Men dags att tänka på refrängen.
Ngn som hört ngn låt som dom sjunger Delaila i, riktigt mysig, skulle vilja veta vem de är som sjunger hmm.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback