Todello

Tjo! Helgen har bestått av mys, ingenting annt, planering av sommar och resmål, utan mig, kul att alla andra satt hemma och planerade vart årets semester skulle gå, va så kul när man va liten och hela familjen och kusinerna och alla åkte tillsammans, jag har aldrig åkt på en semster med bara min familj, skulle kännas jättekonstigt och tråkigt. Men när mamma och moster fyller 50 åker båda familjerna eller den såkallade storfamiljen till Thailand, det är iaf bestämt =)

Har en nyttig vecka som har hållt  sig i 2 veckor, känner mig riktigt nöjd! köpte inget fredagsgodis, wie :)

Idag har jag varit i skolan sen har jag solat och sedan blev de en glass med daniella och tessan. Hahah jag tycker så synd om Sanna, Matilda,Patricija och Anna som har äckliga italienare hemma hos sig, jag skulle aldrig klara det! Tappert gjort brudar!
Den här veckan kommer bestå av att:

 *Färga håret, på andra och mig själv
  * Motionera
 * Plugga

Dags att gå ut och gå, ha de bra!

Ska ut och gå nu, ha de fint! Pusselipuss =)

Kommentarer
Postat av: sanna

Åhh:) du är så söt mitt guldkorn! Jag har inte haft någon som helst tid till att ringa dig...Åh, vill prata! JAg är helt slutkörd efter den här veckan, har nog aldig varit såhär trött någonsin! Ringer dig på lör eller sön! Pusssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback