Onsdag

Onsdag, lill lördag, I dont think so. Har varit hemma hela dagen, riktigt skönt, va ganska trött men nu har jag vilat upp mig :) Har varit lite med william sen varit ute och gått, pratat med Sanna och Tessan i telen. Min familjs ständiga kommentar när detr ringer: Ta de du Vickan för det är alltid till dig. Hahah jo jag kan faktiskt hålla med om att jag pratar mycket i telen, det är mysigt tycker jag :)

På fredag är de Stockholm som gäller, känns bara lite trist att jag har fått två vattenblåsor på mina stackars fossingar :S Men det ska väl gå bra ändp hoppas vi! Ser fram emot, Urban, Top Shop, Zarah, secondhand butiker och alla andra butiker som är sevärda :) Helgen ska vi försöka klämma in nån fest nice nice. Se ya:)



                                                                                      


Kommentarer
Postat av: tessie

AAAWIIHIIII :) ska bli så härligt!

2007-05-17 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback