Herregud

Så jävla orättvist det är ibland, Hur kan de komma sig att världens snällaste människa som inte gjort nåt dumt mot nån dör utan någon anledning helt plötsligt? 54 år är alldeles för tidigt. Vad händer nu då?


Igår va de valborg och det va lyckat förutom att min lilla hemfärd blev lite komplicerad, men eftersom man har världens bästa mamma som kommer och hämtar en klockan 04.30 så gick ju allt bra! =) Memmis behöver inte ha ngn skuldkänsla, jag fattar ditt resoneman, jag skulle kanske gjort samma sak, tycker om memmis, hon är söt :) Heheh, den här agen har bestått av en dags shopping som jag inte alls va sugen på, men va tvungen. Jag har druckit 100 liter vatten och sovit. Den här veckan kommer gå sjukt fort, lite skönt.

Pusselipuss godingar ;)

Kommentarer
Postat av: memmsi

tycker om dig med stumpan :) :) du är gullig!

2007-05-02 @ 10:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback