Yessss

Allt är väldigt bra just nu :) nu äter jag popqorn och lyssnar på Maria Nema, älskar hennes musik, Hold me, bääästa låten! Idag har jag praktiserat oh har fått reda på att jag fått sommrjobb på min praktikplats, kan de bli bättre än att jobba med de man tycker är kul? nooo :D Idag slingade jag memme söts hår, det bliv bra:D ska göra de en gång till så hon blir helblond igen, vi hade de trevligt idag! Idag åt jag kinamat gatt gatt! 

Jag ska beställa en klänning från la redoute snart, är dock en sommarklänning så jag lär ju få vänta med att använda den, vill ha sommar! jag är ingen vintermänniska, förutom att jag är en vinter :P då ska man egentligen tycka om vintern, men jag gillar ioförsig vinteraktiviteter :) jaj ha de gött ! / Viktoria maria


Kommentarer
Postat av: Emelie

ihi :) bästa frisören!

2007-01-20 @ 15:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback