Weekend soon

Mmm I like, helg snart och jag kommer ha en superduper helg, fest på fredag och slappis fotboll med Timmy och Jessi  :) Imorrn slutar jag klockan 11.40 imorgon, men egentligen slutar jag 16.20 men jag skiter i det sista för kl 16.00 bär de av till Arkösund :) Wiiiiee
 Kommer bli så himla mysigt med kallt snö, ett härligt hus ute på landet med min tjejer och deras grabbs, plus några till :) Och du förlåt för mitt skämt, jag skäms och de kommer bli pinsamt men de är grejer man får ta! hahha gud.
Ska färga Hannas hår imorgon, har praktiskt färgprpv, det kommer gå bra, känns prima iaf :) Idag var jag + 3 tjejer nere på proteam och skällde ut folk för som snott grejer av oss på skolan haha va kul de va! Linda är skönt, Hon bara Jag sköter snacket , vi var 4 tjejer och på de gymnasiet tror jag att det går 90% killar , jag kände mig cool och duktig!

Nu ska jag kila, fika som vanligt, gatt, Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Timiii

Hahahahha ditt skämt va riktigt roligt, dock va de tack vare mig som de va extra roligt ;)

2007-01-26 @ 23:11:47
Postat av: sanna

Vi hade världens roligaste kväll! My babes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback