Tjoho!

Wiiie idag har jag haft en jättebra dag! Gick upp klockan 8 imorse, åkte till linköping med Hanna, handlade kläder, wei hittade mycket för en gångs skull, känns väldigt bra! Vi åt mat och myste och sedan åkte jag till Estetica och klippte min moster sedan åkte jag hem, och nu sitter jag här och ska snart se A lot like love :D
Jag har världens bästa syster!
Det regnar ute, inte kul alls, vad har hänt med vårat väder, det ska vara snö nu och minusgrader, jag vill ju åka pulka!!!
Imorgon ska jag nog tona mitt hår, hoppas på att de bli lite fräschare än vad de är nu, ser ut som jag vet inte vad. Men jag skyller på vädret som kan göra med allt annat också!  Jag solade igår och är rosa i ansiktet, wei, kul kyl, brukar aldrig bli rosa/röd, men det var tydligen nya rör, såg inte skylten smart som jag är! men men ! Nu drar jag BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback