Nytt år

Nu är det ett nytt år 2007 mmm coolt när det är typ 2060 då kanske man fortfarande lever! Undra vilken nyår som var bäst då. Men det här nyåret var ganska roligt, lite halvsegt ibland, men kul :) Memmes och min stund på toaletten haha, jag skrattade så jag inte visste vart jag skulle ta vägen :D Och Sanna lika söt och skön som vanligt! Du är bäst!
Idag va jag ute och gick en promenad på 6 km kl 12, ganska duktigt om jag får säga det själv. Men jag gick ju inte ensam, mamma, pappa, Doddo, Böcka och jag och Fjauni, hahaha jag och fjauni är alltid lika fina ihop, haha ! Imorgon ska Hannis jag och fjauni och handla massa grejer, Hannis har skrivit en hel lista, räknat ut vad allt ska kosta och grejer, så typiskt henne!
Undra om det blir storm??
Jag är riktgt trött nu, ska snart gå och lägga mig haha klockan är 22.16 men skit i det!

En liten vits!
Varför kan man inte sätta Christer Fuglesang i ett fängelse?
För han har en rymdräkt! Haaa!

Aurevoir! / Viktoria

Kommentarer
Postat av: Sara

Rolig vits! Hahha

Postat av: Anonym

...

2007-01-01 @ 22:31:30
URL: http://www.sara1.blogg.se
Postat av: sanna

SÖTA vickan, imorn är vååran dag. Mysigt

2007-01-02 @ 23:23:41
URL: http://sannie.webblogg.se
Postat av: Emelie

HAHA, toalettstunden :D det var jäkligt kul!

2007-01-03 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback