Mhmm

Mhmmm nu är det fredag och jag har ingen fredagskänsla alls, jag är förkyld :S Inte kul att vara det på en fredag! Var hos Emmelie igår, yeah vad kul vi hade, lagade mat, och fikade, vi fick göra om kaffet typ 100 ggr kändes det som , men de blev ju gott tillslut :) Såg på Ice Age 2 nyss, hihihi så härlig film, jag gillar den så mkt, men den har ju ungeför samma handling som första men den är riktigt rolig :) Köpte Hairstyle tidningen igår, wei bästa tidningen! Och nu fick jag en träningstidning av pappa som han köpt till mig som heter Träning och hälsa, hmm undrar varför just jag fick den?Hahaaha :P Men men, nu ska jag kila, Bye!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag är med sjuk! JAg igge roch snorar och hostar! Ska vi ses ikväll kanske? Om jag frisknar till..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback