Hungrig!

Jag är Hungrig! Igår hade jag en lugn men väldigt mysig kväll med min sötnos Sanna! vi pratade i säkert 3 timmar:) Idag har jag varit på stadiumcup i nrkpg, satt med jessi, timmy, freddan, ahah timmy fick en boll i magen nbär han satt och tittade hahahaha ;D jobbig för honom, trodde han skulle spy, (han var bakis)  
Vi satt och tittade på fotbollskillar och drack kaffe och pratde, det var en rolig söndag! Men nu är jag hemma och väntar på maaaaaat! det är typ orkan Ingalill eller nåt ute :P usch!

Jag vet inte hur jag ska göra med dig, du blir bara bättre och bättre :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan de va ju inte ens kul när ja fick bollen i magen, börja ju nästan gråta så såg tjejerna brevid att ja lipa :(

2007-01-19 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback