Heeeeey

Todeloo, idag har jag varit ledig! as skönt, har haft en heldag med Farmor, vi åkte in till stan, handlade grejer, farmor=Lulle! sen klippte jag henne och farfar sen fikade vi och jag åt värdens godaste bullar :)

Nu ska jag snart ut och gå, men nu först så lagar jag lite mat :)
I helgen ska jag ha så himla roligt, iiii party party, värsta härliga :D Planerat och bra, de gillar vi, kul att ha ngt att se fram emot! Jag skulle egentligen åkt skridskor idag, men det var alldeles för kallt för att göra de tyckte jag, men jag och ewe ska nog köra lite hockey snart hahah, snygga :D Nae nu ska jag kolla om min mat är klar! Chillevippen!

Kommentarer
Postat av: sanna

Åhhh! Fatta vad jag längtar tills imorn! Vi ska ha sååå himla roligt

Postat av: Emelie.

:) fredag, fredag, fredag! Ses i morrn stumpi!

2007-01-25 @ 15:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback