Första dagen på Påskolvet

Har börjat lugnt men bra, har varit ute på en långpromenad med mammi, gick faktiskt närmare 6 km, och sdan har jag suttit ute och läst bok:) Helgen var lyckad, va hemma i fredags, fest i lördags och sedan igår lekte jag först me tesselie sen me emmelie :) Trevligt trevligt, hoppas att veckan blir bra, men den kan bara inte bli misslyckad med detta väder iaf :P hehe Fest på onsdag`? skulle va kul! Men har en ny underbar låt som jag lyssnar på heeeeela tiden! Timbaland med one republic-apologize, såå otroligt bra! den måste ni bara lyssna på om ni inte redan har den :)

Nae dags att gå ut i vårsolen igen, hej hej alla solstrålar!

Och adolf och Sanna Tack för skjutsen och vinet, kändes som jag inte hann och tacka ordentligt, men ni är så söta båda två:) Tack!

Pussheeey!

                                                                          image5


Kommentarer
Postat av: sanna

Sötnos! Du är så gullig! Ska vi leka på onsdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback